ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ З УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ( кер. Позивай О.А.)

ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЧЕЧЕЛІЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ, ФІЛІЯ НОВОСТАРОДУБСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ
ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ



ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ З УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ДИРЕКТОРІВ ТА ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ

Діяльність творчої лабораторії як форми підвищення професійної компетентності керівників закладів організовується відповідно до Положення про творчу лабораторію керівних і педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
Метою діяльності творчої лабораторії є підвищення професійної компетентності, підготовка керівників до роботи в умовах реалізації інноваційної політики держави, у набутті ними додаткових знань і вмінь щодо організації інноваційної діяльності.
Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі роботи творчої лабораторії, є:
– сприяння підвищенню професійної компетентності керівників закладів, засвоєнню наукових основ інноваційного освітнього менеджменту, сутність якого полягає у забезпеченні умов, що надають можливість генерувати освітні інновації в навчальному закладі та підтримувати їх;
– формування готовності керівників до прийняття управлінських рішень, впровадження освітніх інновацій у навчально-виховну та управлінську діяльність;
– розвиток творчих можливостей кожного з учасників навчально-виховного процесу та їх професійного зростання;
– внесення системних змін у діяльність навчального закладу, спрямованих на його розвиток як відкритої соціально-педагогічної системи, що має відповідний ступінь відкритості до інноваційних процесів;
– організація професійної мережевої взаємодії та співпраці керівних і педагогічних працівників ЗНЗ району;
– обмін досвідом модернізації управлінської діяльності керівника сучасного навчального закладу, зокрема управління інноваційними процесами та стратегічного розвитку освітньої організації.
Для реалізації зазначених вище завдань планується проведення чотирьох занять у рамках роботи творчої лабораторії.



ПАСПОРТ  ТВОРЧОЇ ЛАБОРАТОРІЇ


1.

Назва організації, при якій створена творча лабораторія

Чечеліївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, філія Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


2.

З якого часу працює творча лабораторія

З  2016 року


3.

Керівник творчої лабораторії (прізвище, ім’я, по батькові, посада, кваліфікаційна категорія, звння)


ПОЗИВАЙ О.А., завідувач філією, відмінник освіти України, вчитель-методист, лауреат районної премії імені В.О.Сухомлинського, нагороджена нагрудним знаком О.С.Захаренко, медаллю «За вагомий внесок у розвиток освіти і науки»

4.

Кількість членів творчої лабораторії
8


5.

Проблема, над якою працює творча лабораторія

Підвищення професійної компетентності керівника закладу  в умовах розвитку Школи сприяння здоров’ю

  

                                                                                

План роботи
 творчої лабораторії
директорів та заступників директорів
2017/2018 навчальний рік

Проблема:«Підвищення професійної компетентності керівника закладу в умовах розвитку ГАШ - Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., завідувач філією Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Здобувайте знання, будьте відкритими до нового,
не зупиняйтеся на шляху вдосконалення і ви неодмінно станете успішними,
щасливими та здоровими людьми
№ з/п
Зміст роботи
Дата
Перше заняття.
14.11.2017 року

Учнів - на успіх,
                  Батьків – на спільну творчість,
                  Колег – на досконалість у роботі
1.
Неформатно
Мотивація до заняття.
«Відкрите серце» – символ Всесвітнього руху за доброту (до Всесвітнього дня доброти)

2.
Авторитетно.
Управлінський діалог «Вітер змін в освіті»

Інтерактивна вправа «Незакінчені речення»

Підвищуємо майстерність. Кайрос-менеджмент (менеджмент зручного моменту) – технологія управління . Створення стінгазети ефективності.

3.
Практично
Презентаційний меседж «А я роблю так» (з досвіду реалізації проектних ініціатив)
-          Агенти змін – школа громадянської і волонтерської участі та патріотичного виховання (зустріч з учасницею Школи лідерів, ученицею 10 класу Лінтур В.)
-          Взаємодія закладу з недержавними і громадськими інституціями – простір освітніх можливостей в умовах реформування української школи (Деркач Т.Г., практичний психолог).
-          Педагогіка партнерства – підготовка до успішної самореалізації у житті (застосування набутих знань у роботі гуртків та ДГО «Школа безпеки», Яротник Л.І.)
4.
Відкрито
Підведення підсумків заняття творчої лабораторії «Асорті думок».  Рефлексія.


Друге заняття
              2018 року
Державно-громадське управління школою
Ми живемо у цікавій країні в цікавий час…
До того ж працюємо у чи не найбільш дивовижному секторі – сфері освіти.
Саме тут останнім часом стає,
за висловом маленької мрійниці з казки Керрола,
«дедалі чудесатіше та й чудесатіше…».
1.
Неформатно
Мотивація до заняття.
2.
Авторитетно
Методичний вернісаж «Взаємодія державних і громадських інституцій у контексті розбудови Нової української школи»
3.
Практично
Презентаційний меседж «А я роблю так».
Партнерство - запорука успішного створення здоров’язбережувального освітнього середовища в освітньому процесі відповідно до Концепції «Нова українська школа»
4.
Відкрито
Підведення підсумків заняття творчої лабораторії. Управлінський калейдоскоп.
Методичний колаж «Секрети ефективного управління закладом в умовах освітніх змін»


Немає коментарів:

Дописати коментар

Освіта Кіровоградщини