ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕТРІВСЬКОЇ
РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЧЕЧЕЛІЇВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ
ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ, ФІЛІЯ НОВОСТАРОДУБСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ
СТУПЕНІВ
ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ТВОРЧА ЛАБОРАТОРІЯ З УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ДИРЕКТОРІВ ТА ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ
Діяльність творчої лабораторії як форми підвищення професійної
компетентності керівників закладів організовується відповідно до Положення про творчу лабораторію керівних і педагогічних працівників
загальноосвітніх навчальних
закладів.
Метою діяльності творчої лабораторії є підвищення професійної
компетентності, підготовка керівників до роботи в умовах реалізації
інноваційної політики держави, у набутті ними додаткових знань і вмінь щодо
організації інноваційної діяльності.
Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі роботи творчої лабораторії, є:
– сприяння підвищенню професійної компетентності керівників закладів,
засвоєнню наукових основ інноваційного освітнього менеджменту, сутність якого
полягає у забезпеченні умов, що надають можливість генерувати освітні інновації
в навчальному закладі та підтримувати їх;
– формування готовності керівників до прийняття управлінських рішень,
впровадження освітніх інновацій у навчально-виховну та управлінську діяльність;
– розвиток творчих можливостей кожного з учасників навчально-виховного
процесу та їх професійного зростання;
– внесення системних змін у діяльність навчального закладу, спрямованих
на його розвиток як відкритої соціально-педагогічної системи, що має
відповідний ступінь відкритості до інноваційних процесів;
– організація професійної мережевої взаємодії та співпраці керівних і
педагогічних працівників ЗНЗ району;
– обмін досвідом модернізації управлінської діяльності керівника
сучасного навчального закладу, зокрема управління інноваційними процесами та
стратегічного розвитку освітньої організації.
Для реалізації зазначених вище завдань планується проведення чотирьох
занять у рамках роботи творчої лабораторії.
ПАСПОРТ ТВОРЧОЇ ЛАБОРАТОРІЇ
1.
|
Назва організації, при якій створена творча лабораторія
|
Чечеліївська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів, філія Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Петрівської районної ради Кіровоградської області
|
2.
|
З якого часу
працює творча лабораторія
|
З 2016 року
|
3.
|
Керівник творчої лабораторії (прізвище, ім’я, по батькові, посада, кваліфікаційна
категорія, звння)
|
ПОЗИВАЙ О.А., завідувач
філією, відмінник освіти
України, вчитель-методист, лауреат районної премії імені В.О.Сухомлинського,
нагороджена нагрудним знаком О.С.Захаренко, медаллю «За вагомий внесок у
розвиток освіти і науки»
|
4.
|
Кількість членів творчої лабораторії
|
8
|
5.
|
Проблема, над
якою працює творча лабораторія
|
Підвищення
професійної компетентності керівника закладу
в умовах розвитку Школи сприяння здоров’ю
|
План роботи
творчої лабораторії
директорів
та заступників директорів
2017/2018 навчальний рік
Проблема:«Підвищення професійної компетентності
керівника закладу в умовах розвитку ГАШ - Школи сприяння здоров’ю».
Керівник: Позивай О.А., завідувач філією
Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Здобувайте
знання, будьте відкритими до нового,
не зупиняйтеся
на шляху вдосконалення і ви неодмінно станете успішними,
щасливими та
здоровими людьми
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Перше заняття.
|
14.11.2017 року
|
|
Учнів - на успіх,
Батьків – на спільну творчість,
Колег – на досконалість у роботі
|
||
1.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до
заняття.
«Відкрите серце»
– символ Всесвітнього руху за доброту (до Всесвітнього дня доброти)
|
||
2.
|
Авторитетно.
|
|
Управлінський
діалог «Вітер змін в освіті»
Інтерактивна
вправа «Незакінчені речення»
Підвищуємо майстерність. Кайрос-менеджмент (менеджмент
зручного моменту) – технологія управління . Створення стінгазети
ефективності.
|
||
3.
|
Практично
|
|
Презентаційний
меседж «А я роблю так» (з досвіду реалізації проектних ініціатив)
-
Агенти змін – школа громадянської і волонтерської участі та патріотичного
виховання (зустріч з учасницею Школи лідерів,
ученицею 10 класу Лінтур В.)
-
Взаємодія закладу з недержавними і громадськими інституціями – простір освітніх можливостей в умовах реформування української
школи (Деркач Т.Г., практичний психолог).
-
Педагогіка партнерства – підготовка до успішної самореалізації у
житті (застосування набутих знань у роботі гуртків
та ДГО «Школа безпеки», Яротник Л.І.)
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Підведення
підсумків заняття творчої лабораторії «Асорті думок». Рефлексія.
|
||
Друге заняття
|
2018 року
|
|
Державно-громадське управління
школою
Ми живемо у цікавій країні в цікавий час…
До того ж працюємо у чи не найбільш дивовижному
секторі – сфері освіти.
Саме тут останнім часом стає,
за висловом маленької мрійниці з казки Керрола,
«дедалі чудесатіше та й чудесатіше…».
|
||
1.
|
Неформатно
|
|
Мотивація до заняття.
|
||
2.
|
Авторитетно
|
|
Методичний
вернісаж «Взаємодія державних і
громадських інституцій у контексті розбудови Нової української школи»
|
||
3.
|
Практично
|
|
Презентаційний
меседж «А я роблю так».
Партнерство - запорука успішного створення здоров’язбережувального
освітнього середовища в освітньому процесі відповідно до Концепції «Нова
українська школа»
|
||
4.
|
Відкрито
|
|
Підведення
підсумків заняття творчої лабораторії. Управлінський калейдоскоп.
Методичний колаж «Секрети ефективного управління закладом
в умовах освітніх змін»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар