ШУМ ЗДНВР (керівник Огир Т.Ю)




План роботи
школи управлінської майстерності
заступників директорів
із навчально-виховної роботи

з проблеми:

Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в закладі
на основі трансформації педагогічних ідей
В.О. Сухомлинського в умовах реформування шкільної освіти







                                                                                                Керівник:
Огир Т.Ю.,
заступник завідувача філією з НВР

 




Вступ


Мета школи
         Сучасна школа працює в таких умовах, що потребують від організаторів навчально-виховного процесу високої гнучкості, пошуку найбільш раціональних форм організації управління школою науково методичного супроводу. Саме зараз актуальним стає питання створення в школах команди однодумців, що прагнуть до продуктивної спільної діяльності для досягнення головної мети – виховання нової людини, здатної самореалізуватись в умовах інтенсивного розвитку суспільства. Подальша інтенсифікація навчально-виховного процесу в закладах потребує різкого підвищення управлінської діяльності та інноваційних підходів до організації методичної роботи з педагогічними кадрами. Сучасний заступник директора з навчально-виховної роботи має бути готовим до змін, що відбуваються в системі освіти, здатним сміливо приймати педагогічні рішення, виявляти ініціативу, творчість.
         Мета школи управлінської діяльності – надавати дієву допомогу заступникам директорів з навчально-виховної роботи з проблеми «Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в закладі на основі трансформації педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах реформування шкільної освіти».

Основні завдання
1.     Підвищення професійного рівня заступників директорів із навчально-виховної роботи відповідно до сучасного інформаційно-технологічного суспільства.
2.     Озброєння заступників директорів із навчально-виховної роботи сучасними інноваційними формами методичної роботи з педагогічними кадрами.
3.     Організація внутрішкільної методичної роботи на діагностичній основі.
4.     Вміння здійснювати аналіз педагогічної діяльності й надання оперативної допомоги педагогічним працівникам.

 
І засідання – 25 вересня 2017 року

Тема: «Зростання професійної компетентності сучасного педагога на
основі впровадження в практику роботи творчої спадщини В.О. Сухомлинського»

№ з/п
Зміст роботи
Форма роботи
Виконавці
Категорія педпрацівників шкіл району
1
Самопрезентація
«Стрічка знайомств»

Повідомлення
Огир Т.Ю.
Заступники директорів
з НВР
2
Ознайомлення з планом роботи ШУМу

Повідомлення
Огир Т.Ю.
Заступники директорів
з НВР
3
Методично-педагогічний аспект забезпечення використання творчої спадщини В.О.Сухомлинського в умовах реформування початкової освіти
Представлення досвіду роботи закладу.
Огир Т.Ю.
Заступники директорів
з НВР
Практичне заняття
4
«Педагогічні ідеї
В.О. Сухомлинського в творчій лабораторії учителів початкових класів»


Перегляд уроку мислення серед природи (англійська мова, 4 клас)

Педагогічні читання
Мерва В.О., учитель англійської мови



Огир Т.Ю.,
учителі
1-4 класів
Заступники директорів
з НВР
Робота між засіданнями
1
Скласти план  проведення педагогічних читань, приурочених річниці з дня народження В.О. Сухомлинського.
Складання  плану

Слухачі школи





ІІ засідання – 04 жовтня 2017 року

Тема: «Сучасні підходи до професійного самовдосконалення педагога»

№ з/п
Зміст роботи
Форма роботи
Виконавці
Категорія педпрацівників шкіл району
1
Компетентнісний підхід в управлінні навчальним закладом
Перегляд презентації з досвіду роботи
Огир Т.Ю.
Заступники директорів
з НВР
2
Інноваційні підходи до формування компетентності уміння вчитися у молодших школярів
Методичний ринг
Огир Т.Ю., учителі, практичний психолог
Заступники директорів
з НВР
Практичне заняття
1
Перегляд та аналіз уроків із використанням педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського з метою формування в молодших школярів компетентності вміння учитися
Відвідування та аналіз уроків
 Москаленко А.Р.,
Коломоєць Т.Г.,
Андрусенко Н.А.,
Деркач О. Є.
Заступники директорів
з НВР
Робота між засіданнями
1
Опрацювати літературу:
- Тимченко О.В. Науково- методична робота як засіб професійної позиції учителя // «Основа» -2010 с. 127;
- І. Жерносек. Організація методичної роботи в школі // Київ – 2007.
Самоосвіта

Заступники директорів
з НВР
2
Розробити сценарій проведення методичного заходу в нетрадиційній формі
Розробка методичного заходу

Заступники директорів
з НВР





ІІІ засідання – 26 березня 2018 року

Тема: «Особливості сучасного уроку в контексті реалізації концепції Нова українська школа»

№ з/п
Зміст роботи
Форма роботи
Виконавці
Категорія педпрацівників шкіл району
1
Особливості сучасного уроку в контексті реалізації концепції Нова українська школа. Питання для розгляду:
- вимоги до сучасного уроку (дидактичні, методичні, психологічні та інші);
- методика та технологія проведення аналізу уроку.
Семінарське заняття
Практичний психолог,
Огир Т.Ю.
Заступники директорів із НВР
Практичне заняття
1
Аналіз відео уроку (кожна група проводить аналіз уроку за різними аспектами)
Робота у групах
Огир Т.Ю.
Заступники директорів із НВР
Робота між засіданнями
1
Опрацювати технологічні картки аналізу відвіданого уроку
Самоосвіта

Заступники директорів із НВР
2
Відвідати уроки учителів та заповнити технологічні картки аналізу відвіданих уроків
Аналіз уроків

Заступники директорів із НВР

Немає коментарів:

Дописати коментар

Освіта Кіровоградщини