План роботи
школи управлінської майстерності
заступників директорів
із навчально-виховної роботи
з проблеми:
Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в закладі
на основі трансформації педагогічних ідей
В.О. Сухомлинського в умовах реформування шкільної освіти
Керівник:
Огир Т.Ю.,
заступник завідувача філією з НВР
Вступ
Мета школи
Сучасна школа працює в таких умовах, що
потребують від організаторів навчально-виховного процесу високої гнучкості,
пошуку найбільш раціональних форм організації управління школою науково
методичного супроводу. Саме зараз актуальним стає питання створення в школах
команди однодумців, що прагнуть до продуктивної спільної діяльності для
досягнення головної мети – виховання нової людини, здатної самореалізуватись в
умовах інтенсивного розвитку суспільства. Подальша інтенсифікація навчально-виховного
процесу в закладах потребує різкого підвищення управлінської діяльності та
інноваційних підходів до організації методичної роботи з педагогічними кадрами.
Сучасний заступник директора з навчально-виховної роботи має бути готовим до
змін, що відбуваються в системі освіти, здатним сміливо приймати педагогічні
рішення, виявляти ініціативу, творчість.
Мета школи управлінської діяльності –
надавати дієву допомогу заступникам директорів з навчально-виховної роботи з
проблеми «Компетентнісний підхід до
організації методичної роботи в закладі на основі трансформації педагогічних
ідей В.О. Сухомлинського в умовах реформування шкільної освіти».
Основні завдання
1. Підвищення професійного рівня заступників директорів
із навчально-виховної роботи відповідно до сучасного
інформаційно-технологічного суспільства.
2. Озброєння заступників директорів із навчально-виховної
роботи сучасними інноваційними формами методичної роботи з педагогічними
кадрами.
3. Організація внутрішкільної методичної роботи на
діагностичній основі.
4. Вміння здійснювати аналіз педагогічної діяльності й
надання оперативної допомоги педагогічним працівникам.
І засідання – 25
вересня 2017 року
Тема: «Зростання професійної компетентності сучасного педагога на
основі впровадження в практику
роботи творчої спадщини В.О. Сухомлинського»
№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Форма
роботи
|
Виконавці
|
Категорія
педпрацівників шкіл району
|
1
|
Самопрезентація
«Стрічка знайомств»
|
Повідомлення
|
Огир Т.Ю.
|
Заступники директорів
з НВР
|
2
|
Ознайомлення з планом
роботи ШУМу
|
Повідомлення
|
Огир Т.Ю.
|
Заступники директорів
з НВР
|
3
|
Методично-педагогічний
аспект забезпечення використання творчої спадщини В.О.Сухомлинського в умовах
реформування початкової освіти
|
Представлення досвіду
роботи закладу.
|
Огир Т.Ю.
|
Заступники директорів
з НВР
|
Практичне заняття
|
||||
4
|
«Педагогічні
ідеї
В.О.
Сухомлинського в творчій лабораторії учителів початкових класів»
|
Перегляд уроку мислення
серед природи (англійська мова, 4 клас)
Педагогічні читання
|
Мерва В.О., учитель
англійської мови
Огир Т.Ю.,
учителі
1-4 класів
|
Заступники директорів
з НВР
|
Робота між засіданнями
|
||||
1
|
Скласти план проведення педагогічних читань, приурочених
річниці з дня народження В.О. Сухомлинського.
|
Складання плану
|
|
Слухачі школи
|
ІІ засідання – 04
жовтня 2017 року
Тема: «Сучасні підходи до професійного самовдосконалення педагога»
№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Форма
роботи
|
Виконавці
|
Категорія
педпрацівників шкіл району
|
1
|
Компетентнісний підхід в
управлінні навчальним закладом
|
Перегляд презентації з досвіду
роботи
|
Огир Т.Ю.
|
Заступники директорів
з НВР
|
2
|
Інноваційні підходи до
формування компетентності уміння вчитися у молодших школярів
|
Методичний ринг
|
Огир Т.Ю., учителі,
практичний психолог
|
Заступники директорів
з НВР
|
Практичне заняття
|
||||
1
|
Перегляд та аналіз уроків
із використанням педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського з метою формування
в молодших школярів компетентності вміння учитися
|
Відвідування та аналіз
уроків
|
Москаленко А.Р.,
Коломоєць Т.Г.,
Андрусенко Н.А.,
Деркач О. Є.
|
Заступники директорів
з НВР
|
Робота між засіданнями
|
||||
1
|
Опрацювати літературу:
- Тимченко О.В. Науково-
методична робота як засіб професійної позиції учителя // «Основа» -2010 с.
127;
- І. Жерносек. Організація
методичної роботи в школі // Київ – 2007.
|
Самоосвіта
|
|
Заступники директорів
з НВР
|
2
|
Розробити сценарій
проведення методичного заходу в нетрадиційній формі
|
Розробка методичного заходу
|
|
Заступники директорів
з НВР
|
ІІІ засідання – 26
березня 2018 року
Тема: «Особливості сучасного уроку в контексті реалізації концепції
Нова українська школа»
№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Форма
роботи
|
Виконавці
|
Категорія
педпрацівників шкіл району
|
1
|
Особливості сучасного уроку
в контексті реалізації концепції Нова українська школа. Питання для розгляду:
- вимоги до сучасного уроку
(дидактичні, методичні, психологічні та інші);
- методика та технологія
проведення аналізу уроку.
|
Семінарське заняття
|
Практичний психолог,
Огир Т.Ю.
|
Заступники директорів із
НВР
|
Практичне заняття
|
||||
1
|
Аналіз відео уроку (кожна
група проводить аналіз уроку за різними аспектами)
|
Робота у групах
|
Огир Т.Ю.
|
Заступники директорів із
НВР
|
Робота між засіданнями
|
||||
1
|
Опрацювати технологічні
картки аналізу відвіданого уроку
|
Самоосвіта
|
|
Заступники директорів із
НВР
|
2
|
Відвідати уроки учителів та
заповнити технологічні картки аналізу відвіданих уроків
|
Аналіз уроків
|
|
Заступники директорів із
НВР
|
Немає коментарів:
Дописати коментар