Творча лабораторія з управлінської діяльності (кер.Пестовойтенко Р.М.)

Новостародубська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів


План роботи
творчої лабораторії
із управлінсьої майстерності
заступників директорів
із навчально-виховної роботи

з проблеми:


«РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

                          Керівник:
                                                       ПУСТОВОЙТЕНКО Р. М.,
                                                                 заступник директора з НВР                                      
                                           Новостародубської
                                       ЗШ І-ІІІ ступенів
              

смт Петрове
2017-2018 н. р.


Вступ

Мета творчої лабораторії:
            Нова парадигма освіти визначає змістовно-ціннісні орієнтири освітнього процесу. У всьому світі завданням навчально-виховної роботи вже є не просто надання людині певної суми знань, а її розвиток, становлення особистості, формування мотивації до самонавчання та навичок саморозвитку, самоактуалізації. Поява нового покоління з іншою філософією життя, якісно іншою моделлю адаптації викликає необхідність переглянути позиції сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу і в тому числі заступника директора з навчально-виховної роботи.
        Нова українська школа  це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета  створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
Учитель  це людина, на якій тримається реформа освіти. Без неї  будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів Нової української школи – умотивований  учитель. Це означає, що наша мета сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус. Тому важливою є проблема науково-методичного забезпечення становлення й розвитку особистості заступника директора в умовах Нової української школи.
         Система підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу заступника директора - це цілий комплекс взаємопов’язаних і взаємозумовлених організаційно-змістових компонентів. Вона передбачає безперервну післядипломну педагогічну освіту, дистанційне навчання та здійснюється практично постійно з урахуванням запитів і потреб кожного.
         Головна мета творчої лабораторії організаторів методичної роботи – не лише надання дієвої допомоги в розвитку професійної компетентності, але й активізація творчого потенціалу кожного заступника директора, обґрунтований підхід до пошуку нових форм роботи з розвитку творчої ініціативи педагогічних працівників і їхньої зацікавленості у проведенні  науково-методичної роботи.

Основні завдання:


·        спрямувати роботу школи на реалізацію районної науково-
   методичної проблеми «Розвиток  професійної  
   компетентності педагогічних працівників району як   
   чинник забезпечення якісної освіти і умова формування 
   інноваційного освітнього середовища»

·        модернізація форм, змісту і методів підготовки та розвитку  
   професійної компетентності заступників директорів з навчально- 
   виховної роботи, підготовка їх до роботи у умовах Нової української   
   школи;

·        стимулювання мотивів системного професійного зростання;

·        ознайомлення з інноваціями в організації методичної роботи і 
   педагогічній діяльності та спрямування на впровадження їх у
   навчальних закладах району;

·        залучення до експериментально-дослідної діяльності;

·        здійснення взаємозв’язку методичної роботи із самоосвітою і
   курсовою підготовкою;

·        пропаганда перспективного педагогічного досвіду
                                    



Тематика засідань

І засідання – 20 грудня 2017 року

Тема:  STEM-освіта – світ інноваційних можливостей

з/п

Зміст роботи


Форма роботи
Категорія педпраців
ників
школи
Категорія
педпра-цівників шкіл району
1
Вивчаємо нормативні документи

  • Форсайт як прогнозування соціально-економічного розвитку
  • Методичні рекомендації щодо впровадження  STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік від 13.07.17 № 21.1/10-1470
 
Робота в групах
І ГРУПА.     Що таке STEM-освіта?(Метод «Коротше - ще коротше»)
ІІ ГРУПА.    Інтегрований урок як форма STEM-навчання
ІІІ ГРУПА.  Дослідно-проектна діяльність і  STEM-навчання

Робота в групах
Практичн.
психолог
Пустовойтенко Р. М.

Заступни-ки дирек-торів з НВР
2
6 питань про STEM-освіту: що воно таке і чому змінює долю наших дітей.

Презента-ція технології
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії
3

SWOT-аналіз STEM-освіти


Аналіз
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії
4
 Презентація сторінки сайту
·         «Пізнавальні ігри та обґрунтування необхідності переходу від stem-освіти до stream-освіти в дошкільному та молодшому шкільному віці»
Презента-ція сайту
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії

5

Практичне заняття

1
Фрагмент уроку природознавства. 1 клас.
Тема: «Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин»
Спостереження
фрагменту уроку
Петрова
А. М.

Учасники творчої лабора-торії
2
Представлення навчального проекту творчої лабораторії вчителів предметів природничо-математичного циклу.
Тема: «Вода – це життя»

Творча лаборато-рія вчителів
Дяченко
С. Д.
Учасники творчої лабора-торії

ІІ засідання – 23 лютого 2018 року

Тема: Від компетентного вчителя – до  компетентного     
            учня
з/п

Зміст роботи


Форма роботи
Категорія педпраців
ників
школи
Категорія
педпра-цівників шкіл району
1
Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного підходу до освітнього процесу в умовах Нової української школи
Проблемно-діяль-нісна гра
Практичн.
психолог
Пустовой-тенко Р. М.

Заступни-ки дирек-торів з НВР
2
Складові професійного успіху.
Життєва компетенція.
Коло ідей
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії
3
Модель освітнього процесу закладу освіти
Презентація моделі
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії

3

Практичне заняття
  
3.1
Визначення шляхів реалізації освітньої моделі закладу освіти
Робота в групах
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії
3.2
Формування життєвих компетенцій учнів на уроках предметів природничо-математич-ного циклу
Творчий майдан-чик
ММО
Мосієнко Т.В
Дяченко С. Д
Учасники творчої лабора-торії
3.3
Визначення ключових компетентностей  вчителя
Анкетування
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії
3.4
Модель управління процессом упроваджен-ня компетентісно-орієнтованого підходу в навчально-виховний процесс

Конструю
вання
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії
3.5
Конструювання різних форм методичної роботи з педагогами

Гурток якості
Пустовой-тенко Р. М.

Учасники творчої лабора-торії


Немає коментарів:

Дописати коментар

Освіта Кіровоградщини