План роботи
творчої
лабораторії
із управлінсьої
майстерності
заступників
директорів
із
навчально-виховної роботи
з
проблеми:
«РОЗВИТОК
ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
В
УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
Керівник:
ПУСТОВОЙТЕНКО Р. М.,
заступник директора
з НВР
Новостародубської
ЗШ І-ІІІ ступенів
смт Петрове
2017-2018 н. р.
Вступ
Мета творчої
лабораторії:
Нова
парадигма освіти визначає змістовно-ціннісні орієнтири освітнього процесу. У
всьому світі завданням навчально-виховної роботи вже є не просто надання людині
певної суми знань, а її розвиток, становлення особистості, формування мотивації
до самонавчання та навичок саморозвитку, самоактуалізації. Поява нового
покоління з іншою філософією життя, якісно іншою моделлю адаптації викликає
необхідність переглянути позиції сучасного керівника загальноосвітнього
навчального закладу і в тому числі заступника директора з навчально-виховної
роботи.
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки.
Головна мета – створити школу, у
якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це
відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
Учитель – це людина, на якій
тримається реформа освіти. Без неї
будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів Нової
української школи – умотивований учитель. Це означає, що наша мета –сприяти його професійному та особистому зростанню, а також
підвищувати його соціальний статус. Тому
важливою є проблема науково-методичного забезпечення становлення й розвитку
особистості заступника директора в умовах Нової української школи.
Система
підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу заступника директора
- це цілий комплекс взаємопов’язаних і взаємозумовлених організаційно-змістових
компонентів. Вона передбачає безперервну післядипломну педагогічну освіту,
дистанційне навчання та здійснюється практично постійно з урахуванням запитів і
потреб кожного.
Головна
мета творчої лабораторії організаторів методичної роботи – не лише надання
дієвої допомоги в розвитку професійної компетентності, але й активізація
творчого потенціалу кожного заступника директора, обґрунтований підхід до
пошуку нових форм роботи з розвитку творчої ініціативи педагогічних працівників
і їхньої зацікавленості у проведенні
науково-методичної роботи.
Основні
завдання:
·
спрямувати
роботу школи на реалізацію районної науково-
методичної
проблеми «Розвиток професійної
компетентності педагогічних працівників
району як
чинник забезпечення якісної освіти і умова
формування
інноваційного освітнього середовища»
·
модернізація форм, змісту і методів підготовки
та розвитку
професійної
компетентності заступників директорів з навчально-
виховної
роботи, підготовка їх до роботи у умовах Нової української
школи;
·
стимулювання мотивів системного
професійного зростання;
·
ознайомлення з інноваціями в організації
методичної роботи і
педагогічній
діяльності та спрямування на впровадження їх у
навчальних
закладах району;
·
залучення до експериментально-дослідної
діяльності;
·
здійснення взаємозв’язку методичної
роботи із самоосвітою і
курсовою
підготовкою;
·
пропаганда перспективного педагогічного
досвіду
Тематика
засідань
І засідання – 20 грудня
2017 року
Тема: STEM-освіта – світ інноваційних можливостей
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Форма роботи
|
Категорія педпраців
ників
школи
|
Категорія
педпра-цівників шкіл району
|
1
|
Вивчаємо нормативні документи
Робота в групах
І ГРУПА.
Що таке STEM-освіта?(Метод «Коротше - ще коротше»)
ІІ ГРУПА. Інтегрований урок як форма STEM-навчання
ІІІ ГРУПА.
Дослідно-проектна діяльність і
STEM-навчання
|
Робота в групах
|
Практичн.
психолог
Пустовойтенко Р. М.
|
Заступни-ки дирек-торів з НВР
|
2
|
6 питань про STEM-освіту: що воно таке і чому змінює
долю наших дітей.
|
Презента-ція технології
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
3
|
SWOT-аналіз STEM-освіти
|
Аналіз
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
4
|
Презентація сторінки сайту
·
«Інформація і МИ:
роздуми, цікавинки, запитання і відповіді, задачі для дітей і
дорослих, новини...»
·
«Пізнавальні ігри та обґрунтування необхідності переходу від stem-освіти до stream-освіти в дошкільному та молодшому
шкільному віці»
|
Презента-ція сайту
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
5
|
Практичне
заняття
|
|||
1
|
Фрагмент уроку природознавства. 1 клас.
Тема: «Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин»
|
Спостереження
фрагменту уроку
|
Петрова
А. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
2
|
Представлення навчального проекту творчої лабораторії
вчителів предметів природничо-математичного циклу.
Тема: «Вода – це життя»
|
Творча лаборато-рія вчителів
|
Дяченко
С. Д.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
ІІ засідання – 23 лютого
2018 року
Тема: Від компетентного вчителя – до
компетентного
учня
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Форма роботи
|
Категорія педпраців
ників
школи
|
Категорія
педпра-цівників шкіл району
|
1
|
Компетентний учитель – запорука реалізації компетентнісного
підходу до освітнього процесу в умовах Нової української школи
|
Проблемно-діяль-нісна гра
|
Практичн.
психолог
Пустовой-тенко Р. М.
|
Заступни-ки дирек-торів з НВР
|
2
|
Складові професійного успіху.
Життєва компетенція.
|
Коло ідей
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
3
|
Модель освітнього процесу закладу освіти
|
Презентація моделі
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
3
|
Практичне
заняття
|
|||
3.1
|
Визначення шляхів
реалізації освітньої моделі закладу освіти
|
Робота в групах
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
3.2
|
Формування життєвих
компетенцій учнів на уроках предметів природничо-математич-ного циклу
|
Творчий майдан-чик
|
ММО
Мосієнко Т.В
Дяченко С. Д
|
Учасники творчої лабора-торії
|
3.3
|
Визначення ключових компетентностей
вчителя
|
Анкетування
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
3.4
|
Модель управління процессом упроваджен-ня
компетентісно-орієнтованого підходу в навчально-виховний процесс
|
Конструю
вання
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
3.5
|
Конструювання різних
форм методичної роботи з педагогами
|
Гурток якості
|
Пустовой-тенко Р. М.
|
Учасники творчої лабора-торії
|
Немає коментарів:
Дописати коментар